21 Ekim 2014 Salı

INSAN PROJESI YARDIM CALISMALARI

Merhaba, 2 yardim konumuz var, paylaşmak istediğim.
 
Kastamonu Küre ilçesinde 9 yasinda bir kiz cocugu var. 
Omiriligindeki rahatsizliktan oturu yürüyemiyor.
 
Rahatsizliginin adi = Meningomyelosel miyolosi hidrosefali paraplejili mental motor retardasyon tanisi.
 
Ilcede yasayan bu kiz cocugu okula annesinin kucaginda gidip geliyor.
Kendisine 1 adet akülü sandalye hediye etmek için yârdim topluyoruz.
 
Carmen grup isimli bir firma ile görüşüyorum. http://www.carmengrup.com/
3000-5000 arasinda maliyetleri degisen akülü sandalyeler mevcut.
 
2. konuda Amasyadan,
 
Tasova ilçesinde Bayramin 1. gününde bir evde cikan yangında evin cok buyuk kismi yanmis. Akli dengesi saglikli olmayan baba, eşi ve cocuklari yasiyor. Can kaybi yok ancak cati coktugu için evde hasar buyuk.
3 aylik 1100 lira sakatlik parasi almakta Kaymakamliktan. Kis aylari gelmeden evin tekrar onarilmasi ve esyalarin alinmasi gerekiyor.
 
Bu aile içinde yardim topluyorum.
 
Desteklerinizi bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder